2011. február 3., csütörtök

Szerda

Ezt edzettem szerdán, miután teleettem magam a készülő Balázs-napi süti alkatrészeivel...:

5 kör ebből, a körök között 1 perc pihenő:
Jobb kéz 5 Swing + 1 Nyomás + Bal kéz 5 Swing + 1 Nyomás ... Jobb kéz 5 Swing + 3 Nyomás + Bal kéz 5 Swing + 3 Nyomás

5 kör ebből, a körök között 1 perc pihenő:
Jobb kéz 5 Swing + 1 Guggolás + Bal kéz 5 Swing + 1 Guggolás ... Jobb kéz 5 Swing + 3 Guggolás + Bal kéz 5 Swing + 3 Guggolás

5 kör ebből, a körök között 1,5 perc pihenő (kicsit kész voltam már hehe):
Jobb kéz 5 Swing + 1 Nyomás + 1 Guggolás + Bal kéz 5 Swing + 1 Nyomás + 1 Guggolás ... Jobb kéz 5 Swing + 3 Nyomás + 3 Guggolás + Bal kéz 5 Swing + 3 Nyomás + 3 Guggolás

Öööö nem tudom érthető-e, de nem is ez a lényeg, hanem hogy ügyesen megcsináltam és négykézláb másztam volna haza, ha nem vagyok autóval. :-)

Nincsenek megjegyzések: