2010. október 11., hétfő

Hétfői swingelős

Érdekesen alakul az életem szeptember elseje óta: Bazsi iskolás lett és minden reggel 6-kor kelek. Bizony, ez nagy szó, mert közel 8 évig nagyon ritkán kellett ilyen korán ébredni. Én kísérem át a közeli iskolába, ahová majd később egyedül megy.
Mára készült el az "Első iskolaévem" című fotó.. gyorsan elő is szedtünk a sajátunkat és jókat röhögtünk hogy milyen kis mazsolák voltunk. Mint most ő :)
Aztán amikor hazajövök a suliból, elkészítem Rékust és ha jó az idő sétálva megyünk az oviba is. Az sincs túl messze, csak a másik irányban.
Ezek után - munka híján - itthon vagyok, teszek-veszek. Lenne éppen időm átmenni a közeli Jagába edzeni, de az nem olyaaaaaan, mint egy edzővel ugyebár. Ezért is örülök annyira hogy Albert idejött Szobira, még akkor is, ha este 7-től van az edzés.

Most is voltam, a mai menü:
felhúzás @12,
török @8 - mostmár a többiek is megpróbálták súllyal is,
swing @12.

Elég sok swing volt az óra utolsó 15-20 percében, a derekam be is durrant.. elszokott a mozdulattól: úgy érzem a birodalmi lépegető hozzám képest balerina. Vagymi.

Valahogy a fejem nem akarja az igazságot, illetve inkább a nyakam. Albert azt mondta, hogy nyakleveseket fog adni, ha úgy tartom ahogy már Gabinál is tartottam és ő is mindig baszogatott miatta.. hótmereven. Bár ma már mintha egyszer-kétszer ráéreztem volna a tartásra.. nem tudom hogy én vagyok ilyen béna, vagy más is így van-e vele, de én folyamatos kezdő vagyok ebben a swingelős történetben... lehet az állandó gyakorlat hiánya teszi, vagy a nagy szünetek, de mindig újra kell kezdenem tanulni..
Habár azért akinek még sosem volt golyó a kezében, mégis csak sokkal bénább volt mint én.. akkor valami csak megmarad :-)

Na meg is nyugodtam, megyek aludni!

Nincsenek megjegyzések: