2008. október 7., kedd

Ma reggel azzal fogadott bennünket Gabi, hogy a héten nem 100% a golyó. Aztán - mint pár perccel később kiderült - be kellett ígérni, hogy nem kapjuk meg őket ha pocsékul kivitelezzük a gyakorlatot. :-D (Még jó hogy a felmosó nyelet nem vetette be a motiválásba ;-D)
Kivitelezés.. nagyon fontos és valószínű hogy én vacakul csinálom a swinget és ez is hozzájárul a derékfájáshoz. Nem hajlok le eléggé, a térdemet előre nyomom közben, pedig a fenekemet kellene hátrébb vinni. Ezt inkább csak magamnak írom le, hogy emlékeztessen erre a problémára. Ma keveset swingeltem, néha a 12 kg-ost is meglóbáltam, hogy jobban érezzem hol kell feszíteni.Inkább a lassú swinget csináltam, 8-12-16 kg-mal, meg a farmert, derék körüli körzést és ma csináltunk kitörést előre, súllyal a kezünkben. 
Ééééérdekes! No és akkor még finoman is fogalmaztam :) A súlyt úgy kell tartani, hogy a könyököt leszorítjuk, vállat hátra és kitörés közben ügyelni kell arra, hogy ezek ne mozduljanak.. baba, ahogy még arra is koncentrálunk, hogy ne essünk el, ne veszítsük el a egyensúlyt. Én úgy elfáradtam tőle, hogy ihaj. Kitörés előre és azonnal hátra.. betett a csípőmnek, kellemesen elfáradt.
Hívtam ma O. dokit időpontkérés céljából, de azt mondta szabin van, majd csütörtökön kérjek időpontot. Akkor meg gondolom jövő hétre ad, várhatok egy csomót míg megpatkol. Vagy "micsinál" :) Megpróbálom vele helyrerakatni a derekamat. Nem hiszem el hogy nincs valami deformitás, vagy mijaszösz.. március óta rendszeresen edzek, a hát edzését sosem hagyom ki.. hihetetlen hogy még mindig ennyire gyenge lennék, holott a hát felső szakasza szépen megerősödött, már nem fáj, csak inkább a feszültségtől szokott feszülni. Szóval szerintem a deréktáji  csigolyáknál, vagy valaminél lehet valami bibi. No majd kiderül. Mindenesetre jó lenne már a hátam mögött tudni ezt az egész hátfájós ügyletet. 

Nincsenek megjegyzések: