2008. október 3., péntek

Hol is tartok, hol a fejem :)
A keddi edzés a szokásos jó hangulatban telt, már sokkal többet swingeltem, persze még mindig 8 kg-mal. Új elemként tanultuk a hátrafele történő kitörést. A lényege ugye a derékszög mindkét lábnál és az, hogy azt a lábat visszük hátra, amelyik kezünkben van a súly. Amikor majdnem leér a hátsó láb, akkor a lábunk között átadjuk a súlyt és főként az elöl támaszkodó láb izom munkájával felállunk. Ha meginog az egyensúly, akkor a belső comb izmait meg kell feszíteni, mintha össze akarnánk nyomni valamit. Jó kis gyakorlat, edzés után úgy kellett beemelni a lábamat az autóba hehe. Másnap kellemes izomláz és kész. Jöhet a következő.
Ami nem jött, mert Gabi már csütörtökön felment a hétvégi tréningre, így csütörtökre maradt egy edzőtermi kis "szöszmötölés".
Este mentem ki, mert Sanyi 7-től már nem dolgozott és így elvállalta hogy megfürdeti Rékát is. Elég sokan voltak, de nem zavart annyira, hogy ne tudtam volna megcsinálni amit akartam:
A kettlebellnél alkalmazott bemelegítés után:
10 guggolás 5 kg-os kézisúlyokkal
10 vállból nyomás ugyanezekkel
10 fekvőtámasz a falnál (okait lásd valamelyik régebbi blogban ;-))
10 egykezes evezés 9 kg-mal
10 fekvenyomás 5 kg-mal
20 hasprés
10-10 kitörés 5 kg-mal, láb alatt adogatva a súlyt. Mindezt 4x egymás után, 30 mp pihenőkkel. Az utsó kör előtt már 1 percet kellett pihenni.
Ezek után következett a bámulós és hülyén nézős rész. Mármint hogy nem én bámultam, hanem akik ott edzettek, mert elővettem egy-két kettlebelles formulát, ami - a golyó nélkül - bizony elég érdekesnek mondható egy átlagos teremben. :)
Szóval:
Tükör előtt gyakorolgattam a farmer tartást, meg a fej fölöttit, aztán meglóbáltam ismét a 8 kg-os súlyt, 4x15 mp, közte 15 mp szünet. 
A végére hagytam egy kis hasprést még: 2x5 perc, közte 15 mp szünet és 30 mp hídtartást. A legutolsó gyakorlat vádli és irány haza.
Sanyi most mondja, hogy nem hiszi el ezt az 5 perces hasprést. Merthogy nem bírnám megcsinálni ha rendesen csinálnám. Gondjaim is vannak amúgy - már írtam korábban - mert nem érzek másnap izomlázat. Kipróbálom amit javasol: hagyom a hasprést és inkább a hídtartást erőltetem, meg ha meglesz a golyó, akkor a farmert, mert az is nagyon jól erősíti a törzsizmokat.
Nos, kb. ennyi az elmúlt napok eseménye sportcsiga szempontból :)

Nincsenek megjegyzések: