2008. október 15., szerda

Réka már alszik (ma 6-kor ébredt), ezért úgy gondoltam írok egy kicsit. Először is Bazsikámnak kívánok boldog születésnapot! Ma 5 éves a kisember :)

A keddi edzés: még mindig a kis tisztáson, az egyre színesebb kerek erdő szélén. A kunyhóból elköltözött (vagy költöztették) a hajléktalan, így most nem volt nézőközönségünk. Bár az esetek nagy többségében fejbúbig betakarva aludt. Bennünket nem zavart a golyózásban.

Kezdem érezni a swing technikáját. Nyújtott karral, megfelelő izmokat megfeszítve kell csinálni ugyebár. Miután helyrepakolta a doki a derekamat úgy gondolom, hogy csak jót tehet a swing a törzs izomzatának. A guggolást súllyal csináltuk. Hááááááááát brutál... kicsit nosztalgikus emlékeim voltak, amikor 1, azaz egy darabot tudtam szabályosan megcsinálni.

Úgy felállni hogy közben a fejem nem mozdul, egy vonalban van a vállammal és a térdemmel, a fenekemmel c-betűt leírva közlekedni és közben a sarkamat lenyomva felállni.. na, van mit gyakorolni. Érzem is a térdemet... nem szabad ezt túlzottan erőltetni, mert itt érzem hogy gondot okozhat. Rá kell jönni a helyes technikára, meg hát a farizom... ugyebár... aminek a helyét most kezdem halványan érezni... :)

De amúgy meg van egy sikerélményem: tegnap Orsival találkoztunk és amikor meglátott (már elég régen nem láttuk egymást), felkiáltott hogy milyen jó az alakom. Öööö lehet hogy csak tapintatosan akarta közölni hogy mennyire kikerekedtem, de lehet hogy az elmúlt egy hónap kettlebell kezdi láttatni a formákat... 

Voltunk ma délelőtt lent a parkban Sanyival, meg Rékával. Mindenki vitte a golyóját, Réka meg a plüssmalacot :) Sanyi edzett egy teljeset, gyakorolta a kitörést, guggolást, a végén tabata (vagymi: 8 kör 20 mp munka 10 mp szünet). Én meg bemelegítés után swingeltem, kicsit itt-ott adogattam, fej fölött cipelgettem, a 16 kg-ossal felhúzást csináltam, meg Réka után rohangáltam :)

Viszont vasárnap a reptéren egy jó kis izzasztó edzést csináltam. Vittem a gymbosst is és a végén azzal edzettem. Csak sok volt a szúnyog, ez egy kicsit zavart. 

Nincsenek megjegyzések: