2008. október 9., csütörtök

"Nesze neked kardió!"

Már akkor elhatároztam hogy ez lesz a mostani bejegyzés címe, amikor edzésen hallottam :) Kemény edzés volt Sanyinak, mondjuk én is beleizzadtam a 20 swingbe néhányszor egymás után, szóval felpörgött a vérkeringés is. 

Csináltunk guggolást, ami még saját súllyal is elég, nem tudom mi lesz ha fogni kell a 8 kilót :) Többször is beleszédültem, a csütörtöki edzésbe, ami azt jelentette, hogy maximális leterhelésen voltam.

Most kicsit fáradt vagyok, bár már pár nappal később van: szombatot írunk. Ma délután bementünk Gabihoz a golyókért. Nekem a piros-fekete változat jutott, majd látjuk meddig bírja a bevonat. Jöttek a lurkók is, aztán elmentünk velük a Pagonyba. Nem vagyok ma formában, csak ásítozok. Egy a lényeg: itt a golyó, mostmár itthon is lehet edzeni.

Nincsenek megjegyzések: