2008. szeptember 24., szerda

Edzésnap két golyszli között

Hehe, semmi olyan, amilyenre gondolsz kedves olvasó ;-)

Ma (szerdán) lementem edzeni. Óvatosan bántam magammal, mert fájdogál a derekam és Gabival elkezdtünk ráerősíteni, így a sima edzésen nem akartam terhelni. Hasazással kezdtem, mert a férjem azt javasolta, hogy ezzel indítsak és addig amíg nem fáradt az idegrendszerem szépen végig tudom csinálni. Így is volt és ez volt: 

8x lábfelhúzás has elé (sajnos nyújtott lábbal még nem megy) húzódzkodón és 5 perc hasprés. Ez az egész 3x ismételve. Az a tapasztalatom, hogy hiába csinálok akárhány hasprést és érzem hogy szétszakad a hasam, másnap semmi izomlázam nincs... lehet hogy baromi izmos vagyok, csak nem tudok róla? :D

Has után egy kis hátedzés következett 3x8 lehúzás nyak mögé 4 lapsúllyal, 3x8 kétkezes evezés 2 lapsúllyal, 3x8 egykezes evezés 8kg-mal, ez utóbbi felváltva 3x10 karhajlítással falnál.

Itt megállok egy szóra: karhajlítás... a gimiben a tanárnő úgy írt be felmérésnél 1, azaz egy darab karhajlítást, hogy megcsináltam 2 rosszat... Földön még mindig nem megy, ezért folyamodtam a falnál álláshoz. Így sokkal könnyebb és ráadásul még a játszótéren is csinálható. A múltkor Réka csúszdázott, én meg unalmamban elkezdtem kicsit karhajlítani, meg vádlizni. Még a végén fanatikus leszek. (Na de inkább ebben, mint mondjuk az italozásban.. ugye.)

No de térjünk vissza sportcsigaságom történetéhez. A karhajlítások után 6kg-mal bicepszeztem 3x8-at, felváltva 3x8 tricepszszel 3 kg-os súlyzóval, aztán fekvenyomás 5kg-os, egykezes súlyokkal 3x8. A végére maradt egy kis vádli (ezt kicsit mindig elhanyagolom...) és kellemes zuhanyzás meleg vízben, mivel nálunk ma nincs ilyen komfortfokozata a lakásnak. (Lyuk keletkezett a csövön a szerelők szerint:))

Ja, voltunk tegnap golyózni bibi. A Nagyerdő egyik kellemes, napsütéses (már ha van ilyen nap) tisztásán szoktunk Gabival találkozni. Három hónapig járunk be hozzá, hogy megmutassa azt a néhány alapgyakorlatot, amivel már el lehet itthon golyózni.

Nincsenek megjegyzések: