2008. szeptember 28., vasárnap

Vasárnapi edzés és az elmaradhatatlan rántott szelet

Míg el nem felejtem, leírom a mai edzést:

Kezdtem 3x5 perc haspréssel, közte 15 mp szünetekkel. Aztán jött az orosz bemelegítés és suttyomban egy 8 kg-os kézisúllyal csináltam 5x10 swinget, 15 mp-es szünetekkel. Nem bírtam ki na. Ki kellett próbálni azt hogy lehet lóbálni :) Ez után 9 kg-mal egykezes evezés 3x8, aztán 5 kg-mal ferde padon fekvenyomás 3x12. A végén elkértem Jancsitól - alig meresztett nagy szemeket - a felmosó nyelét és lazítgattam a vállamat, ahogy Gabitól tanultuk. 

Tényleg.. itthon is van egy használaton kívüli nyél, majd elő is szedem, mert ez a feladat: lazítani, minnél lazább vállat elérni.

Ennyi kis edzést tartottam ma. Nem akarom a keddi kettlebell miatt magamat nagyon lehajtani. Majd ha már nem járunk be, akkor edzések után be lehet iktatni egy kis kettlebellt felpörgetőnek. A kardió részlegre hetek óta csak akkor teszem be a lábamat, ha el akarom kérni az öltöző kulcsát.. nem sok értelmét látom, azon kívül fáj minden gépen a derekam. Helyette cross fit jellegű edzéseket tartottam és fogok is ha vége lesz a Debibe járkálásnak.

Ja, hogy hol marad a rántott hús? Ott van már a konyha pulton, várja hogy a gyerekek rárontsanak :) Magamnak naturt sütöttem, Sanyi meg a pároltat eszi. Mindez párolt zöldséggel. Nyamm. Megyek is :)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Hahh, rámtört a nosztalgia... én is kézisúlyt lóbáltam annak idején a hőskorban, amikor még nem volt Magyarországon kettlebell... nem ugyanaz, persze, de a semminél mindenképp jobb volt :)