2008. szeptember 22., hétfő

Nagy fába a golyót...

"Megint új hóbortja van..." - gondoltam magamban, amikor közölte velem, hogy talált egy jópofa erő és állóképesség növelő fittnes irányzatot. Még akkor sem foglalkoztam vele, amikor elmondta, hogy írt egy debreceni edzőnek. Levelében főként arról érdeklődött hogyan lehetne összehozni egy ismerkedést ezzel a sporttal. Amire én akkor kerestem rá a neten, amikor telefonon megbeszélték Gabival az első találkozó időpontját. Ekkor szembesültem vele, hogy Gabi egy nő és Gabi baromi erős és Gabinak bombaizmos teste van, ami 3 gyerek mellett nem kis teljesítmény. Közöltem is azonnal, hogy én is megyek! 

Na nem féltékenységből, mert az nem jellemző rám, de a Gabi oldalára feltett videók és a blogja felkeltette az érdeklődésemet és kíváncsiságomat. Főleg az érdekelt, hogy én mennyivel bírnám: 4 kg-ra saccoltam a kezdést, merthogy az a legkisebb, de neki nincs se 4, se 6 kg-os, így "kénytelen" voltam a 8 kg-os golyszlit a kezembe venni.

Hamarosan elmondom milyen golyszlit és hol van az a fa, amibe - majdnem szó szerint véve - belevágtam. ;-)

Nincsenek megjegyzések: