2008. november 19., szerda

Corpus

6, azaz hat kihagyott óra után ismét részt vettem én is a keddi edzésen. Bár a reggelek katasztrofálisan indulnak, mire beérünk megjön a kedvem és bemelegítés után újult erővel vágok bele. De nem a közepébe, mert az ugyebár sérüléssel járhat. Na. Hogy is volt. Mivel még enyhén mindig taknyolok nem csináltunk túl sok swinget, ami az állóképességet teszi inkább próbára, hanem inkább erőgyakorlatokat.
Felhúzás 16 kg-mal. Már nem is 8, vagy 12. Nahát! Mennyire hamar erősödik az ember lánya! Aztán két db 16 kg-os felhúzás, ami összeadva ugyebár... khm.. nem ismerek magamra. A betegség doppingolt rajtam egy keveset :)
Persze a kis 8-as csak kikerült, mert fej fölött még nem igazán tudok mást hurcolászni, de mellé került farmernek egy 12-es és az már - az én szintemen - szép teljesítmény.
Megtanultam a helyes felvételt, a cleant. Gyakorolni kell még nagyon sokat, de első nekifutásra nem volt túl rossz. A lényege, hogy nem kell szorítani, akár egy ujjal is fel kell tudni "varázsolni" és nem bicepszből húzni. Így persze könnyen feljött a 8, de a 12 is.
Nagy feltünést keltettünk a teremben. Mindenki "punnyadt" a futurisztikus gépekben, mi meg hurcolásztuk az öntöttvasat. Mókás látvány lehettünk. Vagy inkább ők... ;-D

Nincsenek megjegyzések: