2008. november 2., vasárnap

Takonykór és novemberi tavasz

Bizony-bizony! Olyan meleg van, hogy én még ilyet ilyenkor nem láttam. Megszoktam már, hogy Balu szülinapja után elromlik az idő és a november vacak ködös, morcos. Na most: 20 C körül, verőfényes napsütés. Szabályosan meleg van, ugyanakkor az árnyékban hűvös.. ideális idő a megfázásra. 

Á propos (asszem így írjuk hivatalosan franciául) megfázás: nem és nem akar elmúlni. Mi lesz így a keddi edzésen? Még mindig kispadon leszek?? Tegnap már az ügyeletes patikába is elmentem és kiváltottam a gyógyszert, amit a doki felírt. Bevettem eddig kettőt, de sokkal vacakabbul vagyok... lehet nem jót írt? No mindegy, nyomom a c-vitamint, meg lámpázok és hátha ez így együtt kialakul. Bazsi is taknyol még mindig, ma még a fülét is fájlalta. Meggyertyáztam és bár csak egy volt már itthon, próbáltam mindkét fülében egyformán. Meglátjuk. Holnap mindenesetre veszek majd gyertyát és csinálgatom neki amíg taknyol. Még szerencse hogy tűzmániás és tűri.. :)

Rékus sem alakul. Köhög, taknyol, valami szívós bacit kaphattunk el. Amúgy ő meg egyre jobban beszél. Mondogat már rövidebb mondatokat is, bár még csak egymás mellé dobálja ragozatlanul a szavakat. Habár az "enyém" már nagyon megy neki.. :-D

Naszóval edzés témakörben ma nem tudok nyilatkozni, mert ha lehajolok nyilallik az arcom, így fel sem tudnám emelni a golyót.

Nincsenek megjegyzések: