2008. november 25., kedd



Nemrég jöttem haza a teremből, este 7 után mentem ki. Lassan kezdek belerázódni az esti edzésekbe: nem esnek rosszul.
A kezdeti melegítés végén swing 4x20@16kg + swing 1x10@16kg (nem ment már a 20..).
Ezek után egy kis régi lehúzás csigán, evezés csigán, közben hasprések.
Döntött törzsű evezés következett 8kg-os kettlebellel 3x8 mindkét kézzel, majd 6 kg-mal fekvenyomás (egykezes súllyal), 5 kg-mal tárogatás, közben hasprések.
Aztán gyakorolgattam kicsit a tapsolós 8-ast, meg fej körül köröztem a vállamat lazítandó, meg a tenyérösszenyomós bicepszt csináltam és a végén jött a pörgetős: swing 10x(15/15)@8kg. A 15 mp-be 12-13 swing fért. Volt benne egy- és kétkezes.
A legvégére ugyanyilyen 15/15 mp-es beosztásban hídtartásokat csináltam mindenféle variációban.
A tüdőm kiköpése után lelazítottam és hazafele menet alig tudtam felhúzni a kabátomon a cipzárt. Jó volt, egészségemre!

Déleleőtt Debrecent jártuk, a gyerekeknek vettünk ezt-azt karácsonyra. Réka Hegyesen volt, jól érezte magát. Legalábbis papa ezt mondta, mivel Ré még nem nagyon tudja elmondani :-D

Nincsenek megjegyzések: