2009. március 25., szerda

Egy másik hét

Csak ez most edzés nélküli. Az állapotomról nem írok semmit, Sanyi szerint ugyanis csak beképzelem, hogy ha pölö lehajolok kiugrik a nyakamtól felfelé mindenem, no de amolyan férfias hozzáállás a részéről. Én most nyafogósan nőies vagyok és sajnos nincs energiám hogy akár a korrekciós gyakorlatokat is végezzem. No majd csak kilábalok, mint a tavasz a télből, bár amikor ma reggel kinéztem az ablakon, arra gondoltam hogy mégis rossz ötlet volt már eltenni a szánkót... brrrrrrrrrrr
Amúgy meg brühü hangulatom van még azért is, mert ma voltunk - úgymond hivatalosan - egy darabig utoljára Gabinál. Szeptember óta jártunk és megszoktam  hogy hetente kétszer az irányítása alatt edzek. Bár az utóbbi időben már a bejárást egyre macerásabbnak éreztük: nagyon kényelmes életet élünk mi és a reggeli stresszelős indulások nem fognak hiányozni. Annál inkább más.. 
No de sebaj, lehet itthon szépen, ügyesen, aztán alkalmanként, szemináriumokon, meg egyáltalán: akárhogy is Gabival. 
Én itt is megköszönöm amit eddig tőled kaptam. 

4 megjegyzés:

Gabi írta...

Hát igazán nagyon szívesen... Öröm volt/van/lesz veletek dolgozni. Végülis csak a forma változik, a tartalom nem ;)

Névtelen írta...

Szia Betti!
Bocsáss meg ,hogy ide írok,csak olvasnám férjurad blogját, s eltűnt, vagy mi..
Átmeneti üzemzavar,vagy elköltöztette a webnaplóját?

Rob(robtraining)

Betti írta...

Hello Rob!

Öööö izé.. nincs felhatalmazásom hogy bővebbet mondjak, mert a fejében állt be üzemzavar, de mintha Bazsikánál láttam volna valami firkálmányfélét a linkek között felvéve.. De pszt! ;-D

Névtelen írta...

Betti,
köszi,megvan!
Rob