2009. március 6., péntek

Hű nahát!!

Megtáltosodtam! Ma is lementem a terembe, ráadásul este 9-kor. Előbb Sanyi edzett, aztán melegváltásban én. Nagyot is nézett a tulaj, hogy Szabóék egymás után nyomulnak. Úgy gondoltam ráállok a swingekre ismét, hiszen a másik célt is el kellene valahogy érni. Bár épp most nézegettem ama pöttyöt, aminek jóval arrébb kellene lenni és nem tudom.. ha behúzom a hasamat, azaz szimulálom a hájtalanságot (hehe), az akkor is ott marad. Vagy én vagyok a hülye, vagy a pötty döntött úgy hogy hátrébb költözik, ne rontsa az összképet. Lehet ő már tudja, hogy a kockákon rosszul mutatna.. :-DDD Na miután ezen jól elmulattam így magamban, gyorsan leírom mit csináltam, nehogy elfelejtsem.
5 x 10 swing @ 12
5 x 10 swing @ 16
3 x 10 fűrészelős nyomás @ 2*8
3 x 5-5 egykezes swing @ 12
1 x 5-5 döntött törzsű egykezes evezés térdepelve @ 12 (azért csak ennyi, mert nem bírom a kisterem levegőjét..)
3 x 10 döntött törzsű kétkezes evezés @ 16 (ezt már a folyosón csináltam)
5 x 10 swing @ 12
Közben volt egyszer tartás a húzódzkodón, egyszer 8-as, egyszer módosított renegát, szóval egy kis ezaz.
Ahogy elnézem a számokat.. nos, túl sok a 3x... hiába: nincs a hátam mögött Gabi, hogy hajtson, én meg még nem tudom magamat csúcsra járatni :-)
De úgy gondolom hogy ha már ez így megfogalmazódik bennem, akkor nem vagyok reménytelen eset. 
Rékus már elaludt mire hazaértem, Bazsi meg makaózott az apjával. Csodálkoztam is hogy csak rakosgatják és nem tépkedik :-)

2 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Szió,
éppen most törődök Veled :-)
A pöttyök valóban vándorolhatnak, aszonta a bőrgyógyászat-tanárunk,főleg minden hetedik évben-akkor cserélődik ki teljesen a bőrünk.

de,ha kettlebell,akkor nagyon gyorsan fogysz-egy egerszegi srác 16 kilót dobott le CsíkyFeri egyik edzésétől a másikig, egy hónap alatt!! (sajnos itt még így áll a KB helyzet:-)

szépek vagytok Családilag:-)

Betti írta...

Egerszeg? Ihaj-csuhaj! Rokonság van Batykon. Na mostmár tényleg elfogott engem is a nosztalgia.. ;-)