2009. március 28., szombat

Életjel, avagy keserű swingek...

Izé... még élek, de nagyon betojtam, amikor 9 gondtalan hónap után a minap elkezdtem görcsölni. Nem, nem a harmadik lurkót szültem meg, bár a 9 hónap ugye akár már ezt az "eredményt" is hozhatta volna, hanem a nem létező epehólyagom helyett a létező és egyetlen epevezetékben kezdett el pangni - valószínűleg - az epe. Pfúj! 
Nem elég, hogy napok óta vacakoltam, sajgott a fülem, stb, még ez is! Tény, hogy abszolút nem diétáztam, amit csak megkívántam már ettem is. Sanyi persze most bőszen bólogat, hogy ő mindig megmondta, figyeljek oda a kajára. Na igen.. most majd kénytelen leszek, mert ezek szerint én nagyon hajlamos vagyok a kövesedésre. Csak idővel nehogy én legyek Mushu naaaaagy kősárkánya... ;-D
Egy a lényeg: ma rávettem magam egy kis mozgásra. Sokra nem mertem, mert nem tudom van-e kő, vagy csak pangó epe, ez majd hétfőn derül ki - remélem. Viszont csináltam néhány dolgot, főleg fms korrekciós gyakorlatokat, amit kemény 50 (5x10) swing közzé szúrtam be. Nem mertem többet csinálni, mert a hasprések is bemozdíthatják az epét és volt már hogy edzés után epegörccsel jöttem haza.. No de nem akarok túl nyafogósnak feltűnni (pedig az vagyok:-)), ezért be is fejezem. Remélem hogy a diéta, illetve inkább életmódváltásnak hívom, mert kénytelen leszek ezentúl ezt követni, szóval hogy meghozza az eredményt. (Legalább a hasam is kisebb lesz höhö.)

4 megjegyzés:

Sanyi írta...

A kövesedésre és a kövéredésre :)
Nem diéta kell, hanem egy más szemléletű étkezési kultúra, mint pl. az enyém!

Betti írta...

Tudom-tudom, de az ízetlen... :-/

Gabi írta...

Csak három hétig az, utána megszokod :)

Betti írta...

Neked elhiszem Gabi :-D