2008. december 4., csütörtök

Atlasz(ka)

Lassan azt veszem észre, hogy Gabi a vállamra teszi a Földet és elbírom.. :-D Na ez egy kicsit túlzás, de tényleg egyre erősebb leszek. A mai edzés pl. ez volt:

katonai nyomás jobb és bal kézzel 8 kg-mal - 1x
felhúzás két 16 kg-os súllyal 1x
katonai nyomás 2x
felhúzás 2x
katonai nyomás 3x
felhúzás 3x
katonai nyomás 4x
felhúzás 4x
hídtartás 30 mp
guggolás 12 kg-mal 3x (itt Gabi - ha olvasod - írd már meg légyszi hogy ezt hogy nevezték.. tudod az a feszítős guggolás.. vagy éppen így hívják?)

Szóval ez volt a kör, 5x ismételve.

Hűűűű jól elfáradtam. A múltkor a katonait két 8 kg-ossal csináltam, 5x3 ismétlést (vagy majdnem, mert 3x3 és 2x2 és 1x2 lett a vége), szóval ezt csináltam és másnapra iszonyat izomláz lett a csuklyás izomban. Na ennek nem kellett volna lennie, ha jól csináltam volna. Ezért ma rendesen odafigyeltem és próbáltam a helyén tartani a lapockámat. Nem is éreztem közben a csuklyást. Persze a végén vagy kétszer ráhúztam, mert már alig bírtam. Jó edzés volt, jól megizzadtunk.

Ja, azt nem is írtam még, hogy megcsináltam a törököt súllyal is, igaz hogy csak 1x mind a két oldalon oda-vissza, de akkor is. Bibi.

A csemeték közben nagy mikulás lázban égnek. Réka már találkozott is ma vele: az apu munkahelyén. Balázs nem jött el... lehet hogy felesleges volt az oviban a balhé a Mikulásért? Vagy már annyira betanulták a szöveget, hogy a Mikulás suttyomban teszi bele a csomagot a cipőjükbe, hogy nem is érdekli az "igazi". :)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Hát, én csak pauzált guggolásnak hívom. Doc Cheng csináltatta velünk az instruktorin, de nem volt külön nevesítve.

Egyébként meg mondtam én, hogy Sanyit fogod emelgetni most már... jó lesz köztes lépésnek a Föld előtt ;)