2008. december 22., hétfő

Egy húzós nap

Bevittük ma Rékával a fiúkat az Aquaticumba. Vásárlást terveztem utána, de annyian voltak a városban az utakon, meg a boltokban, hogy nem merészkedtünk be, inkább hazajöttünk. Éváék mézes sütöttek, Réka gyurmázott vele egy kicsit és mivel nem tudtam elaltani ismét bevittem magammal amikor 4 óra elteltével a fiúkért mentem. Vacak esős idő van, nem igazán karácsonyra hangoló.. nincs is meg a hangulat. (A nagy zabálásokhoz meg főleg nincs... valamit változtatni kellene: talán elhúzni ünnepek előtt egy eldugott helyre és ott tölteni négyesben, a magunk örömére, pihenéssel...)
Mamának ma van a születésnapja, de Debrecen után nem mentünk már el, mert a gyerekek elég nyűgösek voltak: majd holnap megköszöntjük.
Na egy ilyen nap után este még volt kedvem edzeni. Kezdek meglepődni magamon :-)
Ezt csináltam:
Bemelegítés (orosz módszer + 5x20 swing 8@kg)
5x(Katonai 2/8@kg-val létrában 1-5 + pauzált guggolás 8@kg létrában 1-5 + felhúzás létrában 2/16@kg 1-5 + 3x invertált evezés)
5x 10 evezés 16@kg
5x20 swing, illetve az utolsó 20-nak csak a fele volt, mert elkezdtem sípolni.. még mindig nem vagyok teljesen jól.
Jó volt, csak sokáig tartott.. rövidíteni kell, bele kell hogy férjen egy órába. Pedig nem is szoktam beszélgetni, de ez a létra dolog sok idő..
No egy a lényeg: piszkosul elfáradtam, ma este már semmilyen munkára nem vagyok fogható :-DD 
 

Nincsenek megjegyzések: