2008. december 6., szombat

"Mityu haza?"...

... kérdezte Réka, amikor kirohantak - ő nem mert - a csizmához az ajtó elé :) Szóval a Mityu jött, pakolt és hazament. Maga után hagyott egy szatyornyi csokit, aminek - Sanyit ismerve - nem sok jövőt jósolok: Gombóc Artúr hozzá képest egy napközbeni Warrior Diétás.. az estét direkt nem mondom, mert úgy tudom ők este esznek normálisan.
No mindegy, nekem is kellene valami kis diéta a mozgás mellé, mert Bazsikám a múltkor megkérdezte: Anya! Csak nem megint kisbabát szülsz? ... Hm..mintha évente potyogtatnám a lurkókat :-D
Lényeg, hogy a hasazást kicsit hanyagolni szoktam.. a mai edzésben direkt hasazás csak a hídtartásban volt. Persze a többiben is jelen van.. :-)
Lássuk csak mit is csináltam. Gyakorlatilag elismételtem amit bent Gabival csütörtökön, csak a katonai nyomást 2-ről indítottam és 5-ig vittem, meg a felhúzás helyett (mivel csak egy 16-os van) két 8-assal eveztem.
Megjött bizony Döncike tesója is. Névadási fantáziátlanságomat mutatja, hogy Döncike2-nek neveztem el. :-) (Halkan jegyzem meg, hogy van mit tanulnom a sógornőmtől, aki a lánya babáinak mindig olyan frappáns neveket ad.)

Változások két hónap elteltével:
Egyre kevesebbet fáj a derekam. Guggoláskor nem fáj a térdem, persze ehhez azért hozzá kell erősödni. Energikusabbnak érzem magam, bár a két gyerek azért még sokszor leszívja az energiámat.
No meg az erősödés a karban, hátban, egyéb izmokban. Lassan ki fogok tűzni egy célt. Egy kis célocskát, amit szeretném ha megvalósulna. Gondolkodom hogy mi legyen az... már van sejtésem.

A cél kitűzéséhez találtam egy jó idézetet Weörestől:

"Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra."
Ez a létra dolog tetszik.., bár kellett egy kis inspiráció Pétertől.. :)

Nincsenek megjegyzések: