2008. december 14., vasárnap

Swing? Az mi?...

DIRE STRAITS: Sultans of swing
Hotel Pesten
Swing módszer a tőzsdén
Tánc
Zenei irányzat
Valami ütésféle a golfban

Nos, lekerestem már mi is az a swing, mert olyan régen csináltam, hogy nem emlékszem... :(
Pontosabban csütörtökön kicsit már lengettem és lehet az tett be: ismét taknyolok ezerrel. Na mindegy, nem nyafogok, de már nagyon unom, hogy nem tudom csinálni és kicsit romlott ezáltal a technikám is... a francba!
Gabi rákattant a célomra és csütörtökön mindenféle hátizom erősítő gyakorlatot csináltatott velem:
Katonai nyomás guggolással kombinálva, két 8-as súllyal, közte a tolódzkodón invertált evezés.
Evezés 20 kg-mal. Ezt egy golyóval csináltam - azért annyira még nem vagyok bika ugyebár - és viszonylag kicsit kellett megemelni, mert gyomorszájhoz húztam, szóval könnyített változat-féle volt, de a 20, akkor is 20 :-)
Hurcolásztam a 12-est farmerben, két 8-as fej fölött, padlón nyomás 8 kg-mal, TGU 8 kilóval. Szóval jó kis erőnap volt megint.

Most kihagyunk egy kicsit, mert ünnepek, munka, stb, de januárban folytatjuk, lesz még pár alkalom Gabival.
Addig meg itthon edzünk, feltéve hogy az a gombóc, amit most az orrom helyén érzek eltűnik a p....ba!

Nincsenek megjegyzések: