2009. szeptember 23., szerda

Almás szerda

Ma is voltam bizonyám! De először elvittem a két gyereket az ovikba. Rékust hamarabb, mert ma mentek busszal - vagy ahogy ő mondaná: buszval - almát szedni. Izgultam, mert csak az első olyan nap volt, hogy korábban is mentünk, meg elmentek az oviból, de jól érezte magát, szedett néhány szép almát, cipelte a hátán a zsákot a drága amikor leszálltak a buszról :) Mirácskával jól elvannak, szerencsére már korábban ismerték egymást. Most is egymás mellett ültek a buszon.
Bazsiék meg holnap mennek az egyik ovis kiskomához diót szedni, meg lesz valami ugráló is. Tartalmasan telnek az ovisnapok, tök jó hogy kihasználják a jó időt. Ráérnek még télen bent lenni.
Tegnap valahol megtaláltam Bazsikám két mondását abból az időből, amikor kb. 4 éves volt:
1. Van olyan tojás is, amiben nem tojásrántotta van, hanem kiscsibe.
2. Évi és Zsófi azért ikrekek, mert egyfolytában születtek.
:-DD
Közben Bazsi idejött, hogy számdominózzunk, ezért gyorsan beírom mit is edzettem:
Nem számoltam ejnyebejnye, de swingeket és húzódzkodást váltogattam, meg egy tabata hídtartást, meg fél tabata swinget a végén.
Na ez jó gyors beírás volt :-)

Nincsenek megjegyzések: