2009. szeptember 21., hétfő

Edzeni voltam? Én?

El sem hiszem! :-) Pedig igaz, ráadásul délelőtt sikerült kivitelezni eme remek tettet, melyet nem tettettem. Hehe. Réka ma még nem volt oviban, mert a múlt hét szerda óta betegszabit vett ki, így ő Sanyival sétált, aki viszont szintén gyógyulás miatt nem ment ma edzeni. Ebből kifolyólag úgy gondoltam, hogy a terem ne hiányolja a Szabó családot.. még a Petőfi Rádiót is bekapcsoltam (volna, ha lenne még ez a műsor) :) Na de félre a humorszösszenettel, lássuk mit csináltam:

2 kör:
3x10 felhúzás @16
1-1x TGU @8
néhány rocking deadlift @16
3x10 Swing @16

Majd pedig:
3x20 mp hídtartás

Ez után:
3x10 merevlábas felhúzás @16
3x(10-10) az álló lábgépen mind a 4 gyakorlatból (30kg)
3x10 combfeszítő 15kg
3x10 combhajlító súly nélkül, lassan
3x(10-10) padra lépés súly nélkül
Néhány kitörés hátra

Edzés végén a súlyokat a következőképpen vittem a helyükre:
2x@8 fej felett
@16 kitörésben sétálva

Úgy gondolom 3 kemény hét kihagyás után ez nekem elég is volt.

1 megjegyzés:

Kun Norbert RKC 1,FMS 1 írta...

Most megvagy Kettlebetti:) Lógsz nekem egy cipővel:)