2009. szeptember 15., kedd

Vagyok még?

Ühüm, vagyok. Mióta lemondtam Gabit, mert igen lemondtam (aki remélem nem neheztel rám a két elküldött áldozat miatt..), nem volt a kezemben súly. Sem ilyen, sem olyan. Van ilyen.
Réka vasárnap töltötte a 3 évet. Bizoooony, vége lett a kisgyermekkornak, jöhet a gyermekkor és az ovi.. el is kezdtük a beszokást és szépen veszi az akadályt, bár még csak kb. 2 órát van ott, de nem sír amikor eljövök.
Hétfőtől a szabimat töltöm.. véget ért a 6 évnyi gyed, gyes, meg mittoménmi. Voltak keményebb időszakok, de azért szép és soha meg nem ismételhető évek voltak ezek. Legalábbis nem akarom/akarjuk megismételni... :-D Új feladatok várnak, amiket meg kell oldani és remélem veszem majd az akadályokat. Az első a munkakeresés.. na ez ebben a városban érdekes lesz.
Lehet ezért is vacakolok most fizikailag: át kell lendülnöm a lezáráson és aztán jöhet az új időszak.
De a gumiszalag marad... mára tűztem ki azt a nyamvadt húzódzkodást és nem megy.. sebaj, ahonnan indultam és amennyit ezzel foglalkozok, szerintem jól állok a szeren.. későbbre teszem azt a dátumot, adok még magamnak egy évet és ez se nem lenéző, se nem elrugaszkodott dátum.. szerintem kivitelezhető. Majd szurkolok magamnak :-)

4 megjegyzés:

andrea írta...

Én is nagyon.
Nehéz ez az időszak, sok erőt.
Hiába, igazuk van azoknak, akik szerint a GYES után, piszok nehéz a reintegráció, ha nem lehetetlen.
Az edzést meg nem adod fel, csak pihenteted, uff.

Betti írta...

:-)
Köszönöm!
Kell az erő, főleg ma: Réka beteg, lázas.. 2 nap ovi, hány nap itthon? Nem adom fel az edzést, dehogy adom :-), éppen ma reggel gondoltam hogy átmegyek ha Rét elvittem az oviba.. így legfeljebb este lesz belőle valami. Uff, én beféltem! :-D

Gabi írta...

Dehogy neheztel, :)

Ellenben kitartást kíván. Aztán meg majd alakul úgyis minden, nem gép az ember, hogy mindig minden egyformán menjen. Jösszteméga Zénuccámba úgyis, ha nem előbb, akkor utóbb :)

Betti írta...

Gabi :-)
okésos, de viszema Zelefántomat is :-D