2011. január 9., vasárnap

Játszóház + snatch

Ma ismét játszóház volt az Árpád utcán. Karmantyún baba, illetve körmöcskén fonás volt soron. Én a körmöcskét választottam és ezért most nem érzem a jobb kezem első két ujjának körmöcskéit... Érdekes, egyszerű technika ez is, de nekem mégis a nemezelés jön be a legjobban. Hihetetlen hogy miket lehet csinálni ebből az egyszerű anyagból.

A másik fontos közölnivalóm, hogy csináltam ma 100 snatchet 5 perc alatt. Nem mértem az időt, de nagyon hamar leküldtem. Igaz hogy 8 kilóssal, de olyan büszke vagyok magamra! Holnap edzés Alberttel.

4 megjegyzés:

hekka írta...

Megtaláltam a játszóházas blogot, örülök neki, köszi!

Betti írta...

Szia!

Még nem teljes az első bejegyzés, csak már felraktam, hogy terjedjen a hír. :-)

andrea írta...

Wwoooww!
100 snatch-így is, úgy is 100.
Menő...;)))

Betti a táltos írta...

Hááát megtáltosodtam :-)

A tegnapi 100 után ma ismét volt edzés végén snatch: 30/30 mp 10 kör. Olyan 120 körül.