2011. január 8., szombat

Puding vagyok, vagymi... :-)

... szóval hogy megcsináltuk a héten hétfőn a Sissy-tesztet. Nos, ha úgy vesszük elbuktam, mert nem fejeztem be. Ha meg úgy vesszük, akkor van egy viszonyítási alapom, hogy 49 perc alatt 7 swing / 19 négyütemű-ig jutottam. Aztán elkezdett az edzés előtt bezabált slambuc mocorogni a gyomromban és nem akartam plusz melót csinálni az edzőterem tulajának. De mostmár kíváncsi vagyok, hogy mennyi idő alatt csináltam volna meg... a csoport másik része, azaz a srác aki még velem együtt haladó (höhö), szóval Tamás 56 perc alatt végzett.

Az igazi puding azonban ez a város.. nem hiszem el, hogy egy 20ezres lélekszámú városban csak 5 ember van, akit érdekel a kettlebell, illetve aki rászánja az időt, hogy elmegy egy ingyenes edzésre, hogy megnézze mi is ez valójában... Vagy csak rossz, illetve kevés a reklámkampány? Nemtom.

Azért én próbálkozok még egy kört...

Nincsenek megjegyzések: