2011. január 26., szerda

Talán kezdünk rájönni hogy mi lehet a térdemmel: túlságosan hátrafeszítem swingnél. Vagy mit csinálok vele.. a lényeg, hogy feszült nagyon. Aztán most úgy swingelgettem, hogy nagyon figyeltem erre a problémára és csípőpattintásnál úgy feszítettem combra és fenékre, hogy közben lazábban tartottam a térdemet. Meglátjuk...
Mindenesetre nem kerültem el a sorsomat és ismét jó kis edzést kaptam. Sajnos egyedül, mert Tamás mostantól nem jön szerdánként: Nyíregyen edz. Hiába: fiatalság, buzgóság. :-) Nem baj, azért hétfőként még tudunk csoportosulni.
Kicsit érdekesen alakult a tenyerem a másfél napos szappanos nemezelés után... olyan, mintha nem lenne rajta bőr. Majd felrakom amit csináltam.

No de lássuk hogy edzésügyileg mit is csináltam:

- Bemelegítő swingek és konzultáció a térdem miatt. :-) @12

8 kg-mal előbb jobb kéz, majd bal:
- 1 Swing + 1 Clean@Press
1 Swing + 2 Clean@Press
1 Swing + 3 Clean@Press
1 Swing + 4 Clean@Press
1 Swing + 5 Clean@Press
- 1 Swing + 1-1 Clean + Guggolás
1 Swing + 2-2 Clean + Guggolás
1 Swing + 3-3 Clean + Guggolás
1 Swing + 4-4 Clean + Guggolás
1 Swing + 5-5 Clean + Guggolás
- 1 Swing + 1-1 Clean@Press + Guggolás
1 Swing + 2-2 Clean@Press + Guggolás
1 Swing + 3-3 Clean@Press + Guggolás
1 Swing + 4-4 Clean@Press + Guggolás
1 Swing + 5-5 Clean@Press + Guggolás

3-3 TGU (egy-egy kar letevés nélkül) @8
2-2 TGU (szintén letevés nélkül) @8
1-1 TGU @12 (hótügyes vagyok má', avagy éppen ideje...)

20 kör kétkezes swing @12 15mp munka / 15mp pihenő. (180 swing)

Ennél az utolsó gyakorlatnál Albert felkínálta a választás lehetőségét: vagy 30/30 swing, vagy három bellel 10 kör (15-10-5-ös bontásban). Úgy gondoltam, hogy mivel most tesztelem ezt az újfajta térdlokkolós ügyet, jobb lesz nekem a 15/15, annyi idő alatt ugyanis biztos hogy oda tudok figyelni a technikára.

That's all Folks!

1 megjegyzés:

Sanyika párocska írta...

Azénasszonyomámezazamazon!