2009. február 18., szerda

Aham, kellemes...

... mármint az izomláz.. csak volt kellemes. Kedd estére olyan iszonyatos fájdalommá vált, hogy alig tudtam megmozdulni. Persze lehet hogy valami vírust kaptam be, mert mindenem fájt. Úgy gondolom egy edzés miatti fáradtság nem okoz ilyen mértékű izomfájdalmat, így bekaptam rövid időn belül 3000 mg C-vitamint kálciummal és mára sokkal jobban vagyok. De a lábamban az izomláz megvan, úgyhogy ha ma csinálok is valami edzésfélét, kizárólag nem is tudom még mit fogok csinálni :-) Majd meglátom... 

2 megjegyzés:

Gabi írta...

De bizony okozhat... Én is mindig úgy járok kihagyogatásokból való "visszatérés" vagy rég nem csinált gyakorlatok előszedése után napokig, mint egy birodalmi lépegető. Mert az a fajta erő, amit a kettlebell hoz, nem tűnik el olyan gyorsan. Vagyis nem az van, hogy nem bírod és kész, hanem közel ugyanott tudod folytatni, ahol abbahagytad, még csak nem is gyanakodsz különösebben, csak épp lehet, hogy átmenetileg nagyon durva izomláz jön utána. De aztán szépen visszarendeződik minden, szóval kitartás, elvtársnő :)

Betti írta...

A birodalmi lépegető balerina volt hozzám képest elvtársnő, bár mára már javult a helyzet(em) :-)