2009. február 5., csütörtök

Új családtag

Bazsi után Réka betegedett meg, aki sajnos nem olyan nyugodt beteg, mint Balu. Nyűgös, nem fekvős, semmi nem jó neki, egész napi elfoglaltságot jelent, mert aludni sem tud úgy mint máskor. Egyszóval eléggé leterhel, de azért tegnap este kimentem egy kicsit a terembe. Tettem ezt gőzleeresztés céljából, ami az edzés utáni otthoni ordibálásból kiindulva nem igazán sikerült. A másik ok az új családtag, a 12 kg-os kis fényeske volt :-) Tényleg.. el is nevezem Fényesnek. Persze hogy mi lesz majd a neve ha kicsit szakadtabb lesz a kinézete, na az még a jövő kérdése :)
Ismerkedtem vele, na nem mintha nem lett volna még ilyen a kezemben, hiszen Gabinál szoktam vele ezt-azt csinálgatni. Alapjában véve azonban ugyanúgy kell vele viselkedni, mint a 8kg-mal az elején.. hiszen mégis csak +4kg. Szóval csináltam 8-as körzéseket, derék körüli körzéseket, és fej körülieket, felhúzásokat, farmert és fej feletti tartást. Ez utóbbinál nem tudtam kinyomni, ezért "valahogy felvarázsoltam", mondaná Gabi :) Aztán ahogy ott tartottam, tartogattam, valamit nem jól csináltam, mert fáj a vállam, ezért most Diclac barátunkat tartogatom rajta..
Tegnap még felhúztam 24kg-mal, meg azokat a törzserősítő gyakorlatokat csináltam, amiket Gabitól kaptam. Bizony-bizony.. olyan sok idő elteltével, amennyi már a gimi óta eltelt (höhö), ismét 1-est kaptam a fekvőtámaszra..., csak most a tanárnéni instrukciókat is adott, hogy mit kell csinálnom a fejlődés érdekében. Nagy különbség a gimis tesitanárhoz képest..
Nem vagyok formában, energiaszintem ismét konvergál a nullához, ha meghallom azt hogy "anya játsszunk!" elbőgöm magam, szóval jó lenne egy önkiszolgáló gumiszoba valahol néhány órára, vagy napra :)
Február 3-án Bazsinak névnapja volt. Boldogat neki! :-)

Nincsenek megjegyzések: