2009. február 9., hétfő

Korrekciós hétfő

Ma ismét Gabinál voltunk. Mivel a múltkori FMS-mérés miatt nem csináltunk gyakorlatot, ma előszedtük az alapokat és megrendülve tapasztaltam, hogy swingelni nem tudok. A köhögés miatti kihagyás meghozta nem várt gyümölcsét :-/ A hiba: nem tartom a lapockámat hátul, mindig előre hajlok, meggörbülök. Na, ezt látva nem is léptünk tovább, előkerült a seprűnyél, gumiszalag, fal mellett ücsörgés, egyszóval erre a problémára csináltunk itthon is végezhető gyakorlatokat. Persze a két 8 kilóst is használgattam: clean-tartásban hurcolásztam, farmer, fej feletti tartás, tehát szigorúan azok, amiket lassabban kell a swingnél, így jobban tudok a tartásra figyelni.
A lapockám amúgy is kivan, tegnap nálunk járt a masszőr és úgy kimasszírozta a letapadást, hogy alig tudok mozogni. Mondta is hogy biztos fog fájni, de erre ma Gabival rátettünk egy lapáttal. No sebaj, lehet gyakorolni.
Amúgy is kaptam házit az FMS után: a törzserőt kell fejleszteni, mert gyenge.
Szerdán megyünk megint, addig is sok tennivaló van. Többek között az indián ruha készítgetése, hiszen Bazsi indián lesz a farsangon. (Ha addig meg nem gondolja magát.) Sanyi most mondja hogy elemet kell venni a Gymbossba, mert lemerült, tehát egy tennivalóval több. Aztán szerdán szülői.. igyekszem később érkezni, hogy ne én kapjam a jegyzőkönyv írás nemes feladatát :-/

Nincsenek megjegyzések: