2009. február 26., csütörtök

Sarah Connor lassan elmehet a ... :-D

Na jó. Maradhat még egy kicsit, hiszen nem megy még az nekem úgy ahogy kellene, de a hét két - Gabival töltött - edzésnapján nagyon ráálltunk a húzódzkodásra. Főelvtársnő eldöntötte, hogy ha már odaírtam felülre hogy mi a célom, érjem is el.. (Mostmár csak a barna pöttyre kellene valamit kitalálni. Hm.. bőrszínű festék?)
Hétfőn még csak tartani kellett magamat a húzódzkodón, hasat befeszíteni, feneket magam alá húzhni, vállakat, lapockát szigorúan a helyén tartani és ameddig így bírom. 10-15 mp-ig ment. Vagy ezt már írtam? Igen, már írtam, de olyan nagy élmény volt, hogy muszáj kibeszélni :-DD
No de a szerdai edzést még nem kommentáltam. Háááááááát aszongya hogy van neki gumiszalag. Álljak csak bele és húzzam fel magam. Vagyis hát a szalag feldobott a magaslatra és ott is tartani kellett magamat.
Na meg az a piros 12 kg-os... azzal sem "hagy békén".. azt kellett nyomkodni. De mivel simán még nem megy ki, olyan miben is? Jajj de szétszórt vagyok ma. Push press?
Készülünk a farsangra ami holnap lesz. Kókuszgolyókat gyártunk délután a gyerekekkel, úgyhogy kijut ma is a golyózásból :-)
Ja és hogy miért éppen Sarah Connor? Mert a Terminátor nem húzódzkodott ;-)

Nincsenek megjegyzések: