2009. február 17., kedd

Hétfőn hétfőzök

Bazsi betegeskedik, így nem vittük oviba. Nagy örömére mamánál voltak mindketten amíg mi bementünk Debibe Gabihoz. 
Jó volt az edzés: nekem dupla nyomásokat kellett csinálni guggolással létrában. Az első létra 5-ig, a második 4-ig, a többi három pedig 3-ig ment, mivel az látszott technikailag a legjobban kivitelezhetőnek. Gabi azt mondja, hogy egyre jobb a mélyguggolásom, mert nem esik be a hátam, de piszok megerőltető egyenes háttal csinálni... egyáltalán: piszok megerőltető egyenes háttal élni...és ebben most nincs semmi kétértelműség. Szó szerint nagyon nehéz kiegyenesedni és úgy maradni. A nyakamnál olyan állandó feszülést és fáradtságot érzek, hogy elmondani nem tudom. Kellene folyamatosan mögém egy masszőr, aki nyomkodja, lazítja :-)
Ja és Sanyi nem csinálta meg tegnap a legfontosabb házit, amit Gabi kiadott: nem masszírozott meg! Biztos úgy van vele, hogy szerdán az SMR hengerrel majd letaglózom magamat és csendben leszek vagy két hónapig :-D Amúgy is útál masszírozni, mert elálmosodik közben, de azért néha mégis rá tudom venni ezzel-azzal, hogy teljesítse kötelességét ;-)
De hol is tartottam? Ja, egyenes hát.. bizony, még mindig nyúzzuk a lapockát és ez tök jó.. 40 éves koromra még a végén nem leszek hátfájós. Van még 3 évem hogy ezt elérjem és azt hiszem nem elérhetetlen cél.
Az edzés további részében fej fölött cipelgettem a két 8 kilóst, kicsit forgattam ahogy Sanyi is. Az edzés végi kitörések megspékelték a guggolást: kellemes izomláz van a combomban. Örülök is neki, mert elhatároztam hogy felhozom a lábamat valami elfogadható erőszintre és többet fogok kitörést és guggolást csinálni. Ezt nem mondtam Gabinak, de mintha olvasna a gondolataimban.. :-)
Persze szem előtt tartom a leírt célokat, hiszen a szeptember közeleg..., bár nem siettetem az időt. Nem olyan hej ráérünk arra még hozzáállás ez, hanem inkább amolyan Micimackós: kedden keddelek, februárban februározok ;-)

Nincsenek megjegyzések: