2009. április 24., péntek

Felejtős pénteki

Az esti edzésre most szépen felkészültem, ami alatt az edzésterv otthoni megírását értem. Leírtam hogy miből mennyit és hogy húzódzkodással kezdek és bla bla bla...

Persze a gumiszalagot otthon hagytam és nem röhögni...! Nem ment eme kis kegyes csalás nélkül a feladat. Csak az indítás, viszont mintha jobban érezném hogy azt hogyan kell. Hiányzik még az az erő ami tovább húz, de az indítás szerintem kimondottan sokat javult. Érzetre legalábbis, mert kinézetre nem tudom mit gondolnak a teremben lévők, de úgy kb. sejtem...

No de nézzük a mai edzést:
A bemelegítéshez ma golyóval is csináltam fej körüli forgatást, 8-ast, meg néhány egykezes swinget.
    1. Húzódzkodás indítás: 4,5,4 (valahogy fájt a vállam ott legbelül.. lehet hogy nem volt rendesen leszorítva)
    2. Hídtartás: 45 mp
    3. Lehúzás csigán: 25 kg - 1x12, 30 kg - 2x12
    4. Hídtartás: 45 mp
    5. Evezés csigán: 25 kg - 3x12
    6. Hídtartás: 45 mp
    7. Felhúzás @24: 5x5, majd minden 5 után Hídtartás 30 mp
    8. 45 fokos nyomás 2x8 kg: 10,5,5
    9. Bicepsz @8: 3x10
    10. Tricepsz 3 kg: 3x12
    11. Kétkezes swing 2x@8: 2x10 (nem vittem túlzásba..)

Az invertált evezést kellene valahol a teremben néha csinálni, de nem tudom hol lehetne. No majd Sanyit megkérdezem.

Nincsenek megjegyzések: