2009. április 15., szerda

Szerdai vegyesbazár

Ma egész nap éreztem a derekamat, valahol lent becsípődött egy kicsit, délután meg annyira fájt a fejem, hogy már hányingerem is volt. Nem jellemző rám ez a migrénes fejfájás, kicsit aggódtam hogy mi lesz estére, de mivel bogyót vettem be szépen elmúlt. Elhárult az akadály, így 8 után kimentem edzeni.

Fej feletti tartás @12 (2x oda-vissza)
Farmer tartás @16 (2x oda-vissza)
Snatch @8 (3x10/10 - ebben azért még mindig bőven van magasra húzás..)
Fűrészelős nyomás 2x@8 (10 db, azaz 5-5) 
Clean + guggolás 2x@12 (5-5 db, a következő bontásban: (cg,cg,g,g,g)-(cg,cg,cg,cg,g) - ebből szintén 5 kört akartam, de csak 2 kör sikerült.. éreztem a cleaneknél, hogy a derekammal nagyon belerántok és nem n'on tetszett neki... ezért aztán így folytattam:
Kitartásos guggolás @12 (5-5-5)
Ezt a részt 5x ismételtem fűrészelős - guggolás sorrendben.
Kitörés hátra 2x@8 (10-10, 5-ösével) - ezt nem akartam, de büntetésből beraktam amiért nem ment a clean + guggolás végig..
Renegát evezés 2x@8 (3-3, 3-2)
Hídtartás 2 x 35 mp
TGU eleje  @8 2x(10-10)

A végére swinget akartam olyan 15/15-ös bontásban, de csak 3x10-ig jutottam, mert a bal térdem elkezdett fájni.. lehet hogy a derekam jobb oldalán érzett egész napos nyilallgatás miatt? Passz. Inkább befejeztem.
Ó! Most jut eszembe, hogy nem nyújtottam a végén... késő volt már, siettem zuhanyozni és haza.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Valami csak nem kóser ott a deréktájt, ha ez újra meg újra előjön... Na majd ha jöttök mérni, megkuruzslom azt a clean-t is... Addigis, a "seprűnyeles swing" esetleg segíthet visszaterelődni a járt útra, vagy mi :)

Betti írta...

Köszi a tippet, elő is veszem a jó öreg seprűnyelet a szekrény mélyéről :-)
A derekam nagyon gyenge pont, pedig látod a törzserő nagyon sokat alakult.. mennek a renegátok is, nem is egy, szóval erősödöm, de valahogy ez a derék nagyon tönkre lett cseszve az évek során.. nem megy egyik napról a másikra a javulás.