2009. április 3., péntek

Vegyes golyós

Bazsi ma egész nap mamánál volt, mivel este ott aludt. Kint játszottak a szomszéd kisfiúval, túrták a  homokot, nagyon jó idő volt. Verőfényes napsütés, kissé szokatlan időjárás április elejére, de nagyon élvezte szerintem mindenki. 
Sanyi közben itt motyog, hogy jó a mai edzés felvezetése, esetleg említsem meg az aktuális politikai helyzetet is :-D
A lényeg egyébként tényleg az, hogy este kimentem a terembe és a következőket csináltam. (A bemelegítést nem említem, mert azt ugye mindig, sőt mostanság csinálok hozzá néhány körzést fej, derék és térd körül is.)
5-5 TGU @8 (3-3 és 2-2 beosztásban. Az elején, a legelső mozdulatnál meghúzódott a nyakam, mert rossz lábamat nyújtottam ki és emiatt a könyökre emelkedésnél belehúztam nyakból.. na szép, senkinél nem volt semmi kencefice, ezért próbáltam magam a görcsöt lazítani.)
Snatch @8 (Gyakoroltam csak, olyan 20-20-at csináltam.. hááááát nemtom hogy jól-e..)
Fej feletti cipelés @12 (Mindkét kézre 2-2 oda-vissza a tornateremben.)
Farmer @16 (A fej felettivel felváltva csináltam, így ugyanannyit, mint abból.)
Push Press + Guggolás @12 (5 jobb, 4 bal - a bal már a negyediknél nagyon derékból ment, így nem is erőltettem az ötödiket.)
(30 mp hídtartás és 10 db evezés @16) x 5 - olyan 15-30 mp-eket pihentem közben
A végére egy kis pörgetőt tettem megint. Ezeket szeretném ismét bevezetni, mert nagyon gyatra az állóképességem. Kicsit köhögök a végén, de közben nem, szóval szerintem lehet csinálni.
Egykezes swing 15 mp jobb
Egykezes swing 15 mp bal
Clean 15 mp jobb
Clean 15 mp bal
5 kör, ebből az első három kör között 30 mp, az utolsó kettőnél 45 mp pihenő.
Következő edzés vasárnap, akkor súlyzós, termi edzést tervezek és kipróbálom a kék gumit is. Így lesz most egy darabig: 
- MP létrában + swing
- Vegyes golyós + valami pörgetős a végén
- Súlyzós + valami pörgetős a végén
Hóterős leszek má'! :-D
Jajj a Biri lányoknak ma van a születésnapjuk, Isten éltesse őket!
Meg beszéltem ma Gabival is, valószínűleg májusra halasztja a szemináriumot, a könyöke még mindig nem 101-es. Gyógyuljon meg teljesen, aztán jöhet Szobira. Bennünket nem hajt a tatár :-)

Nincsenek megjegyzések: