2009. április 9., csütörtök

Vegyes golyós - szerda este

A mai felhozatal: 
néhány fiatal fiúcska, egy ősrégi gyúrós, egy sertepertélő tulaj, na meg persze a golyók és én. 
- 5-5 x TGU @8
- 30-30 x Snatch @8 (10-esével, bár a második körtől inkább magasra húzás volt, mert nem tetszett a technika.. úgy gondoltam visszamegyek az alapokhoz. Lassúnak érzem magamat és ezt majd Gabival ellenőríztetem is ha valamikor összefutunk.)
- 20 x Windmill @8 (5-ösével és itt is van valami bibi.. amikor a bal oldalammal kellene felhozni magamat, valahogy nem kapcsol be a farizom.. valamit biztos rosszul csinálok)
- 4 x (dupla clean-kitörés-guggolás-kitörés-guggolás-kitörés-guggolás-kitörés-guggolás) @2*8 (1 x a teremben félig értem el és így jön ki a 4x, hogy oda-vissza.. na ezt jól megmagyaráztam)
- 20-20 x kitörés hátra @8 (5-ösével, golyó váltva)
- Cipelés fej felett @2*8 (2 kör)
- Cipelés fej felett @8 + farmer @16 (2 kör)
- Farmer @2*8 + @16 (néhány lépés...)
Úgy gondoltam, hogy a golyós edzések végére mindig rakok valami pörgetőt, de ma nem tettem, mert délelőtt pörögtem eleget: az ablakban, ronggyal a kezemben..

Nincsenek megjegyzések: