2009. május 8., péntek

Brett Jones I.


Ma termi súlyzós edzés lett volna, de Sanyi javaslatára Brett Jones 1. edzését csináltam, amiben a swing dominál.
Úgy gondolom, hogy ezeket fogom csinálni, a hétfői létrás nyomásos napot viszont megtartom. Húzódzkodni pedig minden edzés előtt fogok, mert a heti egy az már hanyagolásnak számít és bizony ma meggyőződtem arról, hogy neeeeeeeem kell még nekem másik gumiszalag...
Az edzés:
    Húzódzkodás: 2; 1,5; 1,5; 0,5

    1. Swing @12 : 20x
    2. Clean and Press 2x@8: 5x
    3. Swing @12 : 20x
    4. Clean and Front Squat 2x@8: 5x
    5. Swing @12 : 20x
    6. TGU @8: 5-5x
    7. Swing @12 : 20x
    8. Snatch @8: 10-10x
    9. Swing @12 : 20x


2 kört csináltam. Az elsőt 18:17, a másodikat 22:21 alatt teljesítettem. A körök között kb. 3,5 perces pihenőt tartottam.
Ezek után még csináltam egy-egy renegátot a 8-assal. Mivel a törzserőm nulla volt, úgy gondolom az egyetlen, de hótmagabiztos gyakorlat már haladás...

Bazsi nagyon édes volt az anyák napján. Érdekes, hogy valahogy hozzászokik az ember.. a legelsőn már akkor bőgtem, amikor leültem a csoportban és nem tudtam abbahagyni. Ez már a harmadik ovis anyák napja volt és inkább a vadalmásan vigyorgós, kicsit néha elfátyolosodó szemű anyuka benyomását keltettem. Főleg amikor kicsi Bazsikám elkezdte az Altatót József Attilától.. :)

Nincsenek megjegyzések: