2009. május 15., péntek

Punnyadás


Nem nagyon írtam mostanság, mert nincs mivel dicsekedni. Úgy látszik ismét eljött ami néhány hetente el szokott jönni: elfáradtam :)
Szerda este kimentem edzeni és bár nagyon elszánt voltam, menet közben éreztem hogy az erőm nem áll a helyzet magaslatán, így aztán csak egy kört csináltam, meg néhány kitörést és uccu haza.
Nincs mese: pihennem kell, vagy valami lájtos dolgot csinálni ma. A derekam is fájdogál, no majd kitalálok valamit.
Lássuk mit csináltam szerdán:
    1. Guggolás @12: 5x
    2. Swing @12 : 20x
    3. Guggolás @12: 5x
    4. Clean and BUP @8: 4-4x
    5. Guggolás @12: 5x
    (itt kellene jönni a TGU-nak, de a 12-es majdnem a fejemre esett és így ezt kihagytam)
    6. Guggolás @12: 5x
    7. Snatch @8: 10-10x
    8. Guggolás @12: 5x

1 kört csináltam, aztán 2x(10-10) kitörést hátra, meg 10-10 ugrálós kitörést.
A vállamnak sem tetszik valami, lehet hogy a helytelenül végrehajtott szneccs... nem is csinálom addig, amíg Gabi meg nem nézi mibaja. Nem szeretem ezt a gyakorlatot. Még mindig nem.

Los Lobost hallgatok ma vég nélkül, de csak egy számát: El Mariachi.

:)

Nincsenek megjegyzések: