2009. június 25., csütörtök

Nem az igazi

Még mindig tart a vacakolás a húzódással. Valahol a lapocka tájékán lehet a gond, próbálom labdával nyúzni magamat, de nem nagyon alakul. Illetve sokat javult, mert már nem fáj ha evező, felhúzó mozdulatot végzek, de még nem az igazi, mert csak akkor nem fáj ha nincs súly a kezemben. Ez meg - tudván hogy milyen sportot űznék, ha hagynám magam - ugye nehezen elképzelhető :-)
Naszóval ma este már úgy éreztem hogy tesztelni kell és lementem a terembe:
    1. 2x10 swing @16
    2. 2x20 mp hídtartás
    3. 2x Húzódzkodás
    4. 2x10x swing @24
    5. 2x20 mp hídtartás
    6. 2x Húzódzkodás
    7. 2x10 swing @24
A swing és hídtartás felváltva egymás után következett, majd a kör végén a húzódzkodás. Na ott éreztem a fájdalmat a karom külső élén valahol, a swingeknél nem. Bár a lapockámra nagyon ügyeltem hogy le legyen szorítva. Edzés(ke) után a labdával próbáltam lazítgatni totálgörcs vállamat, hátamat, mindenemet. A hengert elfelejtettem átvinni, pedig jó lett volna azzal is kicsit.

Nincsenek megjegyzések: