2009. június 5., péntek

Mai edzés


Nahát jól megjártam! Bazsi hazahozott valami nyomi bacit, ami jól lenyomott bennünket. Én is hóttakony lettem, Réka meg be is lázasodott. Nem is csináltam a héten eddig semmi edzésnek mondhatót. Ellenben ma úgy gondoltam, hogy - bár még köhécselek - lemegyek és erőedzést tartok, a lihegtetőt meg kihagyom. Nem is swingeltem, csak ilyeneket csináltam:

    1. kör
    1-1 MP@12
    1 Húzódzkodás gumiszalaggal
    1 Felhúzás@24
    5-5 Evezés 2*@12
    1 Kitartásos guggolás @12
    30 mp Hídtartás

    2. kör
    2-2 MP@12 (ebből 1-1 push press)
    2 Húzódzkodás gumiszalaggal
    2 Felhúzás@24
    5-5 Evezés 2*@12
    2 Kitartásos guggolás @12
    30 mp Hídtartás

    3. kör
    3-3 Push Press @12 Itt már nem ment az MP!
    3 Húzódzkodás gumiszalaggal
    3 Felhúzás@24
    5-5 Evezés 2*@12
    3 Kitartásos guggolás @12
    30 mp Hídtartás

    4. kör
    4-4 Push Press @12
    4 Húzódzkodás gumiszalaggal
    4 Felhúzás@24
    5-5 Evezés 2*@12
    4 Kitartásos guggolás @12
    30 mp Hídtartás

    10x 8-as körzés @12
    1-1, 2-2, 3-3 renegát evezés 8kg-os kézisúllyal.


Nem merek a golyóval renegátozni amióta elborult alattam és alatta maradt a kisujjam..., inkább kézisúllyal, az csak gurulni tud :-)

Háááát ilyeneket edzettem ma.

Meg ma volt az ovis évzáró és bár van még egy hét az oviból, Bazsi már nem fog járni. Örül is neki, sőt még a hétfői ovis fagyizásra sem megy vissza. Ügyesek voltak, szép kis műsort adtak. Rékát is elvittem, tetszett neki és szépen végig ülte.

Sanyival ma délelőtt a fürdőben voltunk. Idejét sem tudom mikor jártam utoljára a gyógyfürdőben. Az uszodába szoktunk járni, bár oda is inkább a fiúk, de a gyógyba szerintem évek óta nem voltam. A vízben sokan voltak, ellenben a szauna tök üres volt, szal' uraltuk a terepet :-)

3 megjegyzés:

Urad írta...

Az urad uralta!

Betti írta...

Höhöhöhö. Nem nagyon tiltakoztál a jelenlétem ellen.. :-D

Különbenis: az edzéssel kapcsolatban kéretik megjegyzést tenni, nem holmi uralkodással kérkedni! :)

andrea írta...

Nem az urad, csak a férjed...hehehe ;)))

Irigylem a feredőzést, imádok fürdőbe járni, de nekem ez barátnős program.
Ügyes vagy, keményen edzel, meglesznek azok a célok!