2009. január 31., szombat

Annyira funkcionális v'ok :-)

S hogy miért? Mert tegnap én hoztam fel két szatyorban, farmertartásban 2x12 l tejet. Bibi. Legyen már értelme ennek a sok izomkodásnak :-)
Ma meg átmentem délben edzeni. Nem kedves olvasó, nem ebéd helyett, hanem délelőtti zabálás után.. No de erről szót sem többet ;-)
Mit is csináltam? 
Bemelegítés
10 x (5-5 MP + 10 swing + 5-5 clean + 30 mp hídtartás), közte egy perces pihenőkkel. Jó volt biz ám!
Aztán kis gyakorlás: 10 x fej körüli körzés, 10 x 8-as körzés, 2-3 tapsolós 8-as, 5-5 guggolás @8kg, vádli, 4x20 hasprés.
Ennyi. Jó volt. 
Bazsi jobban van, tegnap már nem volt láza, de Réku is elkezdett köhögni. Még nem vészes, de ha néha felköhög, érződik hogy szakad a trutyi.
Jövő héten ismét Gabi, aki tegnap jót várt ránk.. :-D Hogy is van a mondás? Akinek nincs esze, legyen notesze. Na de ha nem jó helyre írja a dolgokat, akkor mit mond a mondás? :-D

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Hogy ha a Sanyi megtanult írni, én meg tanuljak meg olvasni :)))