2009. július 11., szombat

Pénteki edzés

Úgy látszik mostanság mindig estére jutok ki edzeni. Ma kint voltam a két lurkóval Nagyhegyesen. Apunál voltunk, egyedül tettünk-vettünk és bizony eléggé elfáradtam. Úgy gondoltam hogy még az edzéshez is fáradt vagyok, de csak átmentem és belejöttem. Bár ehhez az kellett, hogy előtte Sanyi átküldött a telómra egy csomó edzőzenét, így a tornateremben egyedül, jó zenére könnyen ment az edzés.

Bemelegítés:
3x10 8-as körzés @12
3x10 harang @12
3x(3-3) halo @12
A tapsolós 8-as és a swing most kimaradt, mert fájt a derekam. Nem tudom mi a fene van még mindig, de úgy gondolom, hogy a törzserő már megvan...

A konkrét edzésen azért rámentem a törzserőre
    1. 2x(30-30 mp) tartás fej felett @12
    3 kör az alábbiakból:
    2. 5-5 TGU eleje @8
    3. 5-5 renegát evezés 8 kg-mal
    4. 30 mp hídtartás

    Ezek után kis bohóckodás következett az egyik lábgépen a belső combizmokra, majd inkább kitörésekkel folytattam:
    5. 2x(10-10) kitörés hátra @8
    6. 1x(10-10) kitörés hátra @12
    7. 3x10 gyors guggolás picit vízszintes fölé


Vettem ma drótvágót, meg zöld drótot, meg olyan hengeres végű dróthajlítót (vagy mit), mert a gyöngyöket dróttal akarom kombinálni. Meglátjuk :-)

Nincsenek megjegyzések: