2009. július 15., szerda

Szerdai edzés

... szóval hogy egyedül: az új terembe, ami nemrég nyílt Szobin. Furcsa volt a szitu, mert ott nyitották, ahol régen dolgoztam.. egy varrodában tolmácsoltam, fordítottam a műszaki leírásokat és az irodák voltak itt az emeleten. Egybe lett nyitva az egész, meg persze szépen felújítva.
Na, ha valaki arra vágyik hogy egyedül legyen, ne zavarja senki, akkor ide menjen... diplomatikusan úgy gondolom, hogy ez még az újdonságnak szól.. annak hogy alig ismerik, bla-bla-bla.
Azért mentem ma ide, mert egyrészt ki akartam próbálni, másrészt olyan frusztrált lettem a tegnap elmaradt szaunázás miatt, hogy egy kombinált jegyet vettem: edzés után szauna. Igaz hogy nem merülő medencés, de nekem most mindegy volt. Csend, nyugalom, senki nem zavart, a személyzet (a két tulaj) kedves és próbál minden kérést teljesíteni, minden kérdésre válaszolni.. No, ilyen légkörben és olyan fizikai háttérrel, hogy a bal könyököm és jobb vállam fájt, a következőt edzettem:

4 kör az alábbiakból:
    1. 3x húzódzkodás
    2. 15x lehúzás csigán 15kg
    3. 10-10x egykezes evezés 10kg
    4. 10-10x kitörés 8kg
    5. 30mp hídtartás


3 kör az alábbiakból:
    6. 5-5x renegát evezés 8kg
    7. 30mp hátsó hídtartás
A lehúzásnál vettem észre, hogy a jobb vállam egy ponton nagyon fáj, ezért a súlyt visszavettem 15 kg-ra. Na nem 50-ről, csak 20-ról :)
A könyökömet meg úgy beütöttem ma, hogy még mindig fáj és az edzést is megkeserítette volna, ha olyan gyakorlatokat csinálok.
A kitörést az első két körben 2*8kg-val csináltam, aztán lecsökkentettem 8kg-ra.

Nincsenek megjegyzések: