2009. július 23., csütörtök

Szerdai láb

Na lassan utolérem magam:-)

Bemelegítéshez kapcsolódva:
3x10 8-as körzés @12... ezzel kezdtem volna ugyebár, de valahol a második körben elkezdett fájni a vállam és hagytam az egészet a francba.. ettől kezdve se a clean, meg egyáltalán semmi nem ment, amihez fel kellett venni a golyókat. Majd kicsit később csináltam kitörést a 8-asokkal, de azokat is úgy tudtam felvenni, hogy a lapockámat überextrahótra szorítottam... gáz ez, nagy gáz..


    3x10 lábtoló 2x10kg
    3x10 combhajlító súly nélkül
    3x10 combfeszítő súly nélkül
    3x(25-25) belső combra
    3x(5-5) kitörés hátra 2*@8
    3x10 ülő vádli 10kg

2 megjegyzés:

andrea írta...

Vigyázz a vállfájdalommal, könnyen tönkrevághatod magad hosszú időre. Emberem is sokat kínlódott ezzel, és valószínűleg soha nem lesz tökéletes.

Betti írta...

Próbálkozom hogy kímélhetném. Úgy nem akarom, hogy nem csinálok semmit :)
Viszont mivel nem hajt a tatár, szépen elhagyom az olyan gyakorlatokat, amik nyírnák.. vagy keveset csinálok és addig amíg jól érzem magam vállügyileg :-)