2009. május 18., hétfő

Ma gyereknap volt az oviban, ahová Rékát is elvittem. Jól éreztük magunkat, meg nyertünk egy csomó mindent a tombolán. Bazsi meg is jegyezte, hogy "mostmár örömömben fogok sírni anya!" :-D

A mai edzés:
    1. Dupla Clean and Press 2x@8: 3x(5 lépcsős létra
    2. Clean @12: 3 x (10/10)
    3. Swing @12 : 20 mp munka/10 mp pihenő - 10 kör
    4. Hídtartás: 20 mp munka/10 mp pihenő - 10 kör

A nyomások ma nem mentek. Elfáradtam a nagy gyereknapozásban, meg amúgy sem voltam az erőnlétem magaslatán, így háromnál megálltam. Inkább csináltam a 12 kg-mal cleaneket. A nyomást úgy akartam az elején, hogy kezdem a 12-vel, aztán ha már nem megy, akkor jöhet a 8-as. Aham, meg ahogy Móricka eltervezi.. egyszer sem tudtam kinyomni a 12-est! Bosszant, mert Gabinál már nyomkodtam.. vagy az esti edzés miatt van ez, vagy gyengültem.
A swinget most átvariáltam valami tabata-félére, de inkább tabatatának hívom, mert 8 kör helyett 10-et csináltam. Jó volt, főleg hogy bazirövid az a 10 mp pihenő...

Nincsenek megjegyzések: