2011. április 2., szombat

Szerda

Szerdán kellemes kis izomtudattal mentem edzeni és negyed 8-kor még úgy tűnt privát edzés lesz Bertivel höhö. Na az betett volna... hogy csak engem csesztessen, rám koncentráljon 100%-ig: kúszva mentem volna haza, az tuti. Szerencsére a többiek megmentettek, szépen lassan beszivárogtak a terembe és 7 után jó sok perccel elkezdődött az edzés... lehetnének kicsit pontosabbak is, hiszen mostmár utánunk van egy másik csoport, akiknek viszont 8-tól kezdődik és bizony jó későn ér véget ha késve kezdik... No de mit is csináltunk?
Kétgolyós edzés volt: swing, nyomás, guggolás. Ezek egyenként, illetve kombinálva. Aztán néhány TGU, majd a végén egy 5 körös 30/30-as swing-snatch pörgetés.
Kicsit összezuhantam amikor láttam, hogy a csoport lányai, akik 2 hónapja még kezdőként ismerkedtek a súlyokkal, már 12 kilóssal csinálják a TGU-t, én meg még mindig a 8-as bellel. Annyira visszaestem, hogy iszonyat. De valahogy ez megy már évek óta... edzek, aztán kihagyok, majd újrakezdek és mindig a swingemet kezdjük el korrigálni. Sebaj... legalább csinálok valamit. :-)

Ma estére Sanyika ígért nekem egy kis masszázst. Jujj de jó lesz nekem, megyek is, nehogy nélkülem kezdje el! :-D

Nincsenek megjegyzések: