2009. január 3., szombat

Esti edzés(ke)... hehe

Kigondoltam ma reggel az okosat és délelőtt átugrottam a terembe, hogy elhozzam Döncikééket. Csak nem tol ki velem egy kis takonykór. Mivel a teremben nincs túl meleg, lehet hogy ez is gond: jól leizzadok és ott fázok meg. Ezért gondoltam hogy jó lesz itthon ilyen kis rövid edzésekre a golyszli. Aztán ha már nem köhögök jöhet a ballisztika.

Szóval ma úgy csináltam, mint a nagyok: esti rövid edzést hajtottam végre, miközben VanDamme (vagy hogy is írjuk) valami sivatagi erődöt védett. Zenét már végképp nem akartam a negyediken este 10 után bömböltetni :-D

3 kör:

5 dupla katonai nyomás 8kg

10/10 padlóról nyomás 8kg

3/3 török felülés 8kg

5 feszítős guggolás 8kg

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

De a golyókat én hoztam fel a negyedikre... Olyan hidegek voltak, hogy kesztyűt kellett húzni!