2009. január 5., hétfő

Zsírégetés

Ma megkezdődött az ovi és én ezen felbuzdulva reggel Rékát elküldtem mamához, aztán nekiestem a konyhának. Hááááát...... inkább nem mondok semmi a több árnyalatnyi különbségről. :-/ 

Az egész lakás kiporszívózása, felmosás és csilivili minden. Mivel az autóban most már végképp nincs aksi, gyalog nekivágtam a bevásárlásnak. Hótaposó Bazsinak, pelus Rékának. Persze ez egy emberi léptékű város, így kb. 200 m után el is érkeztem a boltba :-) Aztán hazahoztam a pelust, vissza egy másikba a csizmáért, majd el mamához Rékáért és szánkóval Bazsiért. Onnan hazahúztam őket és de jó volt már nekem. El is fáradtam ebben a sok munkában és főleg gyaloglásban a hóban. Hogy el tud szokni az ember gyereke ha "ótó" van a seneke alatt...

Zsírégetésnek persze ez sem rossz, de hogy a címre utaljak: a hideg zsíroldó leszedte a kezemről a bőrt. Az már legalább zsírmentes. Lehet hogy a hasammal kellett volna sikálnom?

:-)

Nincsenek megjegyzések: