2009. január 24., szombat

Gyakorláska

Ma és pár napja nem edzettem. Az okát nem tudom megmondani hogy miért, bár kb. 2 napja csináltam 80 swinget és köhögtem tőle. Elvette a kedvemet, hogy nem tudom csinálni. Na sebaj.. talán a héten elkezdett allergiára adott gyógyszerek meghozzák a várva várt javulást és mire eljutunk Gabihoz már mindent csinálhatok.
Azért ma gyakorolgattam amikor eszembe jutott: néhány alkalommal 3-3 BUC és 1-1 BUP volt a gyakorlás tárgya. Most este már teljesen magabiztosan nyomtam ki a 8 kg-t, de még mindig csak egyszer. Pedig a szauna és fürdőzés teljesen kivette belőlem a kraftot. 
Bazsi ma ismét mamáéknál alszik. Tegnap hisztizve jöttünk el az oviból, mert nem vettem neki az ott kirakott (!) Ben10 könyvből... Szörnyű, hogy már az oviban is küzdeni kell ezek ellen, nem elég a könyvesbolt, posta, játékbolt, piac, stb... No mindegy, egy a lényeg: Balu tegnap úgy ítélte meg, hogy mamáéknál jobb lesz neki és ott maradt este. Teljesen szokatlan volt, hogy 21:10-kor már Réka aludt és csendben szöszmötöltünk. Khm. Jó lenne néha egy-két gyerekmentes nap, amikor feltöltődhetnénk, de nem panaszkodom, majd eljön annak is az ideje. 
Mindenesete kár hogy a gyerekezésre nem lehet "nem edzés, csak gyakorlás" címszó alatt rákészülni :-) Hiszti esetén jól jönne hogy is kezeljük hirtelen a helyzetet. 
Nahát! Hol van itt szó kettlebellről?! Jól elkalandoztam :-) De azt hiszem ott van az a sorok között.. ;-)

Nincsenek megjegyzések: