2009. január 16., péntek

Mai edzés

Esett a hó, csodaszép a táj, Bazsi ma szánkóval ment oviba. Allergia vizsgálatra akartam menni, ezért Rékát elvittem mamához, de nem volt szerencsém: ma nincs rendelés. 
Mit kezdjek ezzel a sok szabadidővel, ami hirtelen rámszakadt? - kérdeztem magamtól, de már rögtön tudtam is a választ: eszek, alszok, filmet nézek, fodrász, kozmetika, szauna. Hehe.. ezekből egy maradt: az edzés. Na meg egy kevés evés..
Közben eszembe jutott néhány újabb jel:
- A gyereked családrajzain egyre több a kettlebell.
- Csodálkozol miért dübög fel az alattad lakó szomszéd, amikor a 16 kg-ost véletlenül ledobod evezés után.
Na de mit is csináltam ma:
Bemelegítés
5*(10 swing @8kg + 5 dupla katonai nyomás@2*8kg / guggolás@2*8kg + 30 mp hídtartás lábemelésekkel is)
5*3 invertált evezés gyűrűn
5*5 evezés gyomorhoz@16kg
5*30 mp hídtartás háton lábemelésekkel is
5*3/3 kitörés előre@2*8kg

Nincsenek megjegyzések: