2009. január 26., hétfő

Mai mocorgás

Reggel mi vittük Rékával Bazsit az oviba, aztán Réka mamához, az autó a város másik végébe az autóvillamossági szerelőhöz. Anyuka visszakullog a központba, aminek a távolsága kb. egy fényévnek tűnik.. A tegnapi edzéstől a lábamban izomláz, a sétától megfájdult a derekam, bekötött a csípőm. De sebaj, vettem egy kis ezt-azt a drogériában, haza, fel a negyedikre. 
Otthon nekiestem a Bazsi szobájának, törölgettem, porszívóztam, optimalizáltam.
Ebéd után séta a közeli (még jó) kozmetikába egy kis erre-arra. Ez olyan rövid táv volt a szerelőhöz képest, hogy vinni kellett volna Döncikét...
Majd ismét vissza a negyedikre, ahol Sanyinak volt két szabad órája. Stop.
Délután 15 órára visszamásztam a szerelőhöz, de a végén már tényleg majdnem másztam, mert nem éreztem a csípőmet... egy a lényeg: működik a központi zár! 
Autóval haza, negyedikre fel, mert otthon felejtettem valamit. 
Bazsiért, Rékáért, ki Hegyesre apuhoz, de csak egy rövid időre.
Mindezek után este 7 után még volt kedvem kimenni edzeni. Höhö. Mivel a golyók itthon vannak, kis edzőtermi átmozgatást végeztem:
lehúzás, evezés, áthúzás, fekve nyomás, tárogatás, bicepsz, tricepsz, vádli, has. 
Sikerült kirángatnom uncsitesómat is, ő is jót mocorgott, bár inkább a kardió részleget részesítette előnyben. Sebaj.. majd belejön és akkor jöhet a metcon :-)
Bazsi fájlalta este a fülét.. remélem nem rosszabodik a helyzet.
Ja, majdnem elfelejtettem: csináltam ma délben és este 1-1 lépcsős katonait. Tudom-tudom.. nem vittem túlzásba a gyakorlást, de lássuk be: nem lóbáltam ma a lábamat :-P

Nincsenek megjegyzések: