2009. január 13., kedd

Kevéske sokféle

Na ma nagyon ügyes voltam: intéztem csomó dolgot, meg még edzettem is este. Pontosabban inkább csak átmozgattam, mert "anya csak egy van" ugyebár és Bazsi nem akart az apjától mesét hallani... pedig Sanyi sokkal jobban tud mesélni mint én.
Csinálgattam ezt-azt, főként elővettem a rég nem végzett kitörést..
10/10 clean 8kg
5 feszítős guggolás 8kg
10/10 kitörés hátra 8kg
5x(kitörés hátra-guggolás-kitörés hátra-MP) 2*8kg
10/10 kitörésben rugózás
10 swing 8kg
10 kitörés előre golyó átadással térd alatt 8kg
1/1 lépcsős MP 8kg (ezt most mutatta meg Sanyi és bizony elég volt belőle 1-1...)
3/3 fej körüli forgatás 8kg
10/10 döntött törzsű evezés 8kg
10 floor press 2*8kg
Ezt a kitörést eröltetni kell picit, mert jó gyakorlat, de mivel eléggé fárasztó nem szívesen csinálja az ember gyereke.
Dícséretet érdemlek ma, mert alig nassoltam. DE MÉG MINDIG OTT VAN AZ A FRÁNYA "ALIG"!!
Kacérkodom a warriorral, mert talán egy drasztikus váltás szedi csak le a köldököm alól azt a gombócot... mit gombócot: görögdinnyét. Nem tudom. Lehet meg kellene barátkozni a maradék hájréteggel, de amikor ilyen szépen erősödöm nehogy má' elrondítson ez az irdatlan pókhas. 

Nincsenek megjegyzések: